❈• Thilda •❈

● Trött som en tonåring

Publicerad 2016-03-18 17:47:23 i

Idag klev jag upp i lämplig tid. Ca 7.30 när Thomas for till jobbet. Har sovit jättebra inatt. Klädde på mig för en långpromenad med Nixon. Medans jag gick så planerade jag saker som skulle göras under dagen. 
Kommer hem efter ca 7km och sätter mig i soffan, slår på dexter och äter frukost. 
Sen vet jag inte vad som händer. Somnar gör jag iallafall. Klockan är nu 9.30.. och jag vaknar 16.30. Haha, alltså, vad är det för fel på mig? 
Hur fan kan man sova så länge? Speciellt när man sovit bra på natten och vaknar pigg. Det är ju helt sjukt. 7 timmar av min lediga dag har jag då legat och sovit. Och det värsta av allt är att jag fortfarande är trött. 
Antagligen är det för att jag sover så dåligt när jag jobbar. Sen så har jag jobbat nätter och är van att sova dagar och dessutom så sover jag inte tillräckligt mycket efter jag jobbat nätter. 
Jaja, nu får jag hitta på någonting så jag inte somnar igen. Haha! 
Ska jobba imorgon och på söndag också, dock dagar så det kanske går lite lättare då.

Nixon imorse, medans jag fortfarande var vaken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thilda

Hej på er! Thilda heter jag, snart 25 år gammal. Bor i en liten (mycket liten) by i södra Norrland. Jag bor med min sambo och fästman T och tillsammans har vi två katter, Truls och Totte och en hund, Nixon. Jag jobbar som Undersköterska i Hudiksvall och när jag inte jobbar så gör jag det jag känner för. Tack för att Du tittade in! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela