❈• Thilda •❈

● Hej på er!

Publicerad 2016-03-09 16:08:28 i Allmänt,

Mår ni bra? 
Okej, varför låtsas jag om att jag har flera läsare. Jag har 0.
Kan bero på att detta är mitt första inlägg. Wohoo. 
Då var det dags igen då. Bloggandet var ju väldigt poppis för några år sen. Och det kanske det fortfarande är? 
Jag själv läser några bloggar som jag följt sen dom startade typ.
 
Jag vet faktist inte själv varför jag valt att öppna bloggen igen. Jag tycker ju ändå att det är ganska skönt att skriva av sig.
Det kan ju också bero på att jag klappade ihop datorn för ca 1 år sedan (April tror jag det var) just för att jag då avslutade mitt sista skolarbete. Sedan dess har jag inte suttit vid en dator. Förutom på jobbet när jag måste dokumentera. 
jävla skönt har det varit. Under mina år i skolan så var det så ångestframkallande att öppna locket på laptopen. Skönt att det släppt. Och för er som undrar så har jag gått en Undersköterske-utbildning och har snart jobbat ett år med utbildningen. Har precis fått en tillsvidaretjänst och det känns ju mer än bra. Det är inte ofta nyutbildade uskor får fast tjänst efter så kort tid. Man har ju hört skräckhistorier om folk som jobbat som timanställd i 7-10 år innan dom fått en fast tjänst. Helt sjukt!
 
Idag är jag hemma och slappar. Ska jobba ett nattpass och då orkar inte jag göra några kraftansträngningar. Är så sjukt trött idag. Jobbade kvällen igår och sov dåligt inatt. Så nu ska jag bara sitta i soffan och vänta på att T kommer hem så ska vi käka nått och bara ta det lungt. Jag skulle tro att han är ganska trött efter jobbet också. Vi intar nog ett varsit hörn på soffan innan jag ska iväg.

Nu ska jag ta och gå ut med Nixon, som just nu sitter och tittar på mig med sina stora ögon och funderar på vad jag håller på med. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2016-03-09 17:47:54

Välkommen tillbaka till bloggvärlden! :D
Otroligt söt hund förresten!

Postat av: Fanny - 21 årig mamma

Publicerad 2016-03-10 07:55:48

Välkommen tillbaka =)!

Hoppas att du finner massor av härlig inspiration i bloggvärlden nu. Älskar din vovve, så vacker. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thilda

Hej på er! Thilda heter jag, snart 25 år gammal. Bor i en liten (mycket liten) by i södra Norrland. Jag bor med min sambo och fästman T och tillsammans har vi två katter, Truls och Totte och en hund, Nixon. Jag jobbar som Undersköterska i Hudiksvall och när jag inte jobbar så gör jag det jag känner för. Tack för att Du tittade in! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela