❈• Thilda •❈

● Changes

Publicerad 2016-03-14 19:33:38 i Allmänt,

Helt otroligt hur saker och ting kan förändras på bara någon timme, minut eller sekund.
Från att ha haft en bra dag, tills att allt bara förändras. Pang, bom.
 
Nu har det hänt något som kan vara antingen svart eller vitt. Bra eller dåligt. 
Vi vet inte än. Och jag vet inte hur mycket jag kan skriva om det heller. Det är för känsligt just nu. 
Men ibland måste jag bara skriva av mig. 

Jag hoppas att det inte är någonting, att de har sett fel. Jag hoppas att allt blir bra och att det kommer glömmas bort, som om det aldrig har hänt. Hoppas hoppas hoppas..

Kommentarer

Postat av: M Aurora

Publicerad 2016-03-16 09:50:18

Så kul med en till bloggare i södra norrland hehe (bor i ljusdal):D

Hm låter inte så kul... Hoppas det inte är något allvarligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thilda

Hej på er! Thilda heter jag, snart 25 år gammal. Bor i en liten (mycket liten) by i södra Norrland. Jag bor med min sambo och fästman T och tillsammans har vi två katter, Truls och Totte och en hund, Nixon. Jag jobbar som Undersköterska i Hudiksvall och när jag inte jobbar så gör jag det jag känner för. Tack för att Du tittade in! ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela